Olaf Ghanizadeh Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har en Uniden Bearcat UBC30XLT som jeg kjøpte for et år siden, har brukt den veldig lite. Selger den fordi jeg har funnnet ut at jeg ikke trenger den. Radioen ble kjøpt for 1300 kr, jeg ønsker ca 900 for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bare lommeboken hadde tillatt det, vi får se, kanskje de nærmeste dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Flott scanner, har en stående hjemme med extra antenne på. Bruker den også på flyshow. du får steriolyd i headset hvis du har med det og lyden i selve scanneren er upåklagelig. Litt kjelkete å finne frekvenser av og til,men ikke så mye pes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kjempe fin scanner, men 900 er vel litt mye..? Jeg betalte 600,- inkl. alt på eBay for den(Ny selvfølgelig..) og DittValg tar 875,- + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 vel, jeg betalte 695 svenske for min.. for ca 1 år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg betalte 1300 med D-shaped øreplugg som også følger med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.