Erik Karlsen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Finnes det en side med den tegningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Det var den jeg tenkte på, men er ikke den feil vei. Jeg trodde gradene gikk med klokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jo visst søren var den det, sikkert laget for de i Australia eller noe sånt den. Den her ser mer normal ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Tror egentlig den første hadde mer med matematikk å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Takk for hjelpen. Det var den siste jeg ville ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.