Jim Grav Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Uniden 3500. 2 mnd gammel selges kr 1500. Scanneren er lite brukt. Interesse? mail meg jpgrav@start.no eller send en privat meld her. mvh Jim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 er det xlt utgaven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Finnes det en ikke-XLT-versjon da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Dunno Børge, men tydeligvis viste ikke du dette heller... Og er det XLT versjoenen så er prisen på denne latterlig høy til å være brukt utstyr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ville jeg spurt hvis jeg visste det? Grunnen er at jeg ikke har sett noe annet enn UBC3500XLT, og har derfor mine tvil om at det faktisk er snakk om flere utgaver. 1500,- for en to måneder gammel vare er da ikke "latterlig dyrt", når nypris ligger oppunder to tusen raske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ja ja.. kan så være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Joda det er XLT versjonen, ja kansje den er dyr til å være 2 mnd gammel...men da trenger du jo ikke kjøpe den vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Skulle gjerne ha kjøpt den Jim.. Men må velge mellom følgende Ny mobil - Da jeg ikke har noen for øyeblikket Bærbar pc - lyst på Speilrefleks digital kamera... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.