Gå til innhold

Comair studenter


Henrik Melbostad

Anbefalte innlegg

Hei

Søker etter nåværende eller tidligere Comair studenter i forbindelse med at jeg antageligvis begynner utdanningen 2003. Har det for meg at et godt forarbeid gjør det lettere [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hvis du eller bekjente kan hjelpe meg med noe info vennlgist send meg en mail. Hadde satt stor pris på det.

Og hvis noen andre har hørt noe om Comair så si deres meninger, er interessert i alt.

Takk på forhånd!

 

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aa saa paa skolen. Jeg var imponert av undervisningen, men ikke av flyene... Prisen var ogsaa imponerende.

Det er vanskelig aa faa jobb som flyger for Comair Airlines siden de har streiket de siste 3 maanedene.

En arbeidskollega av meg gikk og jobbet for Comair skolen. Og en venn av meg flyr CRJ for Comair.

Jeg fikk ikke mailen din til aa virke, men hvis du har flere spm saa send meg en mail.

vh,

kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...