Gå til innhold

Mikrofon


Fredrik Hoel

Anbefalte innlegg

... og ikke minst upraktiske!

[image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Men vi er jo forskjellige da... og har ulike behov. Selv synes jeg det er mest praktisk med en bom-mikrofon. (Headset med mikrofonbøyle) Det får du hos feks. Claes Ohlson for en 100 - 200 kroner.

Henger den bare rundt halsen, ettersom lyden kommer i høyttalerene mine. Har joystick som kan emulere tastetrykk og har da programmert den ene knappen til å nøkle. Har da altså en push-to-talk bryter på stikka. Er vel så realistisk en kan få det på sambandssiden. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

God pinse!

Torbjørn

[ 03-06-2001: Endret av: Torbjørn Fjeld ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt mer på Clas Ohlson, og fant en mikrofon med produkt nummer 32-6004. Den var litt liten men var den typen jeg tenkte på, noen som vet om noen "lik" denne som er litt større? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Det er bare og putte inn prod. nummeret der hvor du kan søke på produkter for å få den opp.

http://www.clasohlson.no/" TARGET=_blank>Her er siden til Clas Ohlson

[ 03-06-2001: Endret av: Fredrik Hoel ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...