Gå til innhold

Antarktisk


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen flysimmere som har fløyet over Sydpolen?

Finnes det noen flystriper å lande på eller kan man bare lasnde på isen?

Har tenkt å fly med småfly med skiunderstell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Det begynnte å fly sidelengs, ja.

Også etter og ha gjort det en stund...

(Jeg vet det høres ut som om jeg er dum, men jeg måtte finne ut om det kanskje var et hull et sted.)

Så dukket det opp en vanvittig til grøft som jeg aldrig kom fram til. Fant også ut at det i dette grenselandet var mulig kjøre flyer på bakken i ++450 kt, men terrenget beveget seg som om du skulle krabbet rundt i 13kt. [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Vell, velll. Selv LilleMyke kan ikke få til alt.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opleevet at flyet flyver sidelæns når man når Nord- eller Sydpolen.

Det er lidt vanskeligt at forklare, men jeg gør et forsøg:

Forestil dig et verdenskort der ligger fladt på et bord. Det har Microsoft "taget" og limet sammen ved datolinjen i Stillehavet (Pacific Ocean). Kortet er på den måde stadigvæk åbent foroven. Altså er Flight Simulators model formet som en slags cylinder. Så kunne man fristes til at tænke hvorfor man ikke bare har lavet modellen som en kugle, så man også kan flyve over polerne, men af en eller anden grund er det meget sværere at lave den model.

Hvordan mon det bliver i FS2002........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...