Gå til innhold

Hjelp/FS Navigator


Jan Barreng

Anbefalte innlegg

Hei prøv dette!

Når du kjører Database creatoren prøv å huke vekk de flyplassene som du mangler ILS og Rwy/flyplass info på.

Dette funka for meg, måtte huke vekk Flg. MOLDE-NOTODDEN-KRISTIANSAND-STAVANGER-FORNEBU-BERGEN-KRISTIANSUND og GARDERMOEN.

Flg. fikk jeg ikke gjort noe med: Reinsvoll-Frya-Jarlsberg og Gossen, men det gjør ikke noe for dette er bare småflyplasser som jeg ikke bruker til annet enn VFR flight med småfly. Det er ikke sikkert det ligger noe mer info. om disse, men det kan ikke jeg svare på.Vet heller ikke hvorfor det er slik.

Håper dette kan være til hjelp.

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innst.FS2000 med patcher og alt.Prøver og innstalere FSnav430og alt blir bra bortsett fra at det er ingen flyplass på engm,enbr,enzv.Alle andre flyplasser er registrert og fungerer.Kan noen hjelpe meg med dette problem så blir jeg glad.

V.H.Jan B [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...