Timmy Brandt Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Så en Cessna 172 på vei fra Lillehammer mot Gjøvik idag kl 2100 over Mjøsbrua. Noen her som var opp en tur ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Så en Cessna 172 på vei fra Lillehammer mot Gjøvik idag kl 2100 over Mjøsbrua. Fra: Durban, South Africa Fan, Timmy... stjernekikkert?? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Hehe.... er tilbake i Norge nå for noen uker, før jeg drar til Sverige igjen. Får vel endre den adressa ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det var ikke meg som fløy (dessverre) og litt OT dette, men det er lenge siden jeg har hørt noe fra deg her inne Timmy. Hvordan går det med flygerutdannelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Det går fint, tilbake i Norge nå. Skal til Sverige og jobbe litt å tjene penger samtidig som jeg leser ATPL teorin. Fikk PPL med N/R i SA og litt over 160 timer totalt på C150 / C152, C172 / C172 m/ G1000 / C172RG / PA28. Gikk CPL kurs der nede og gjorde unna teorin, men den er jo ikke gyldig i Sverige så stikker hjem å leser ATPL nå. Har over 6000 flybilder med meg fra SA, så skal lage en fin tråd med litt bilder så fort jeg har en server oppe som kan hoste litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det var moro, da er du skikkelig godt i gang med utdannelsen ja. Har sett noen av de spennende bildene dine fra SA selv om det er en stund siden nå. Gleder meg til du får lagt ut flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.