Geir Teigo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Funker SB til FSX? Hører jeg er blitt rusten, så jeg må se og komme meg på VATSIM igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 SB3 funker ikke til FSX, men SB4 som kommer snart (har vært "snart" en god stund nå) skal funke til FSX. Men FSINN passer til FSX da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ja den har vært i BETA testing siden i fjor ser det ut som. Prøvde meg på FSInn for en tid tilbake, men tok det ikke på strak arm. Er vel bare å sette seg ned å lese tenker jeg. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.