Andreas Ommundsen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Heisann. Jeg etterlyser de tre første albumene Joe Satriani gav ut. Det gjelder: Not of This Earth - utgitt i 1986 Surfing With the Alien - utgitt i 1987 Dreaming #11 - utgitt i 1988 Til albumet "Engines of Creation" (2000) fulgte det med et begrenset opplagg av en tilleggs CD, hetende "Additional Creations". Denne er ekstremt vanskelig å få tak i, så om noen har den er jeg veldig (!) klar for å kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Da har jeg kjøpt Dreaming #11 og Not of This Earth via QXL Mangler Surfing With the Alien nå bare. + Additional Creations da, men regner ikke med så mange her har den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hey, liker musikksmaken din meget godt :cool: Lykke til med resten av kolleksjonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Liker sannsynligvis din musikksmak og veldig godt, hehe Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Nå var jeg heldig! Fikk kjøpe "Additional Creations" av en selger fra Canada over eBay. Kjempefornøyd, selv om prisen var over 400 kr. Det er uansett verdt det, spesielt når jeg samler. CDen er uhyre sjelden! Fant også ut at jeg kan kjøpe "Surfing With the Alien" på www.cdon.com , så jeg har vel fått tak i det meste jeg trenger nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du vet vel ikke om den "nye" Live-plata hans er i salg i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, det er den: DVD CD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Supert Har du DVD`ene hans og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Nei, foreløpig har jeg ingen av dem. Blir nok med å kjøpe noen av de også etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det bør du Har selv Live-DVD`en og G3 i San F. Absolutt å anbefale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Er nødt til å kjøpe de også snart. Har egentlig tenkt mest på å ha albumene til nå, så tar jeg tingene litt som det kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.