Karl Mathias Moberg Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei! Desverre ser jeg meg nødt til å selge det lille jeg har av cockpit utstyr. Det er først og fremst grunnet at jeg trenger penger, det er og litt grunnet at jeg ikke har så veldig mye elektrikerkunnskaper.. Det som følger med er: - MCP - EFIS - NAV radio - VHF COMM radio. Det følger ikke med 8 seg. displayer, og heller ikke AT arm knapp, V/S knapp eller AP disengage knapp. EFIS har alle kapper! Selges til høyst bydende over 1000kr! Instumentene er IKKE brukt i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kunne bare tenkt meg den MCP plata der. Går det greit? Hvor mye skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hm... Kunne tenke meg å prøve å få solgt alt samlet.. Men vi kan jo se på det hvis ingen andre er interesert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva må man ha ekstra for å få det der montert opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Kun MCP igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.