Gå til innhold

Leter etter det gamle Simbuild forumet


Morten Haughom

Anbefalte innlegg

Hei folkens

trenger litt hjelp til å finne noe tekst og bilder på et forum som tydeligvis er forsvunnet. Det forsvant vel da Flightsim.se ble opprettet og Patric Moreau flytta Simbuild forumet over dit.

 

På gamle simbuild.com hadde forumet et emne som het "Cockpit projects" eller noe sånt. Og der hadde jeg lagt ut litt historie om ARCTIC COCKPIT PROJECT.

 

Holder litt på med cockpiten om dagen Og siden jeg ikke bor hjemme lenger, har jeg bestemt meg for å lage en slags maintenance manual(skrevet på engelsk) og legge inn alt jeg noensinne har skrevet ned om cockpiten. Vil også legge den ut på flightsim om tid og stunder.

 

Selvfølgelig har jeg ingen anelse hvor jeg eventuelt kan ha det sjøl. Og ber at dere ser i nåde på denne opplagte forsømmelse av back-up og generell orden på sakene.

 

Har skrevet en mail til Patric, venter på svar. I mellomtiden gjør jeg et forsøk her.

 

Vennlig Hilsen

Morten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder litt på med cockpiten om dagen Og siden jeg ikke bor hjemme lenger' date=' har jeg bestemt meg for å lage en slags [i']maintenance manual[/i](skrevet på engelsk) og legge inn alt jeg noensinne har skrevet ned om cockpiten. Vil også legge den ut på flightsim om tid og stunder.

 

 

 

Jeg håper at du lykkes i din jakt på de tapte dokumentene dine Morten og ser med glede frem til den dagen du kan legge dem ut på flightsim. Måtte hell og lykke følge deg. :)

 

Mvh Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...