Kristian Hagen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 hei har nå registrert meg på vatsim og scandinavian vacc også det jeg trenger hjelp til er å få begynt å fly, hva skal jeg gjøre for å få flydd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du må laste ned FSINN eller Squawkbox, tror det ligger info om dette på vatsim.net. Trykk på new pilots start here knappen!! Velkommen til Vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Förutom VATSIMs utmärkta sidor kan du också kolla vår introduktion till VATSIM på norska: http://wiki.vaccsca.org/doku.php?id=no:start Välkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 ok, det er samma hvem jeg laster ned, dem virker på FS X? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Förutom VATSIMs utmärkta sidor kan du också kolla vår introduktion till VATSIM på norska: http://wiki.vaccsca.org/doku.php?id=no:start Välkommen! ok, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ok, det er samma hvem jeg laster ned, dem virker på FS X? FsInn er foreløpig det eneste som funker på FSX, Inntil den nye Squawkboxen kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 ok, men på FSInn quickstart guide så står det på punt nr 14 at man skal starte flight simulator også på punkt nr 17 står det at: i MSFS, velg menyen add-ons->FSCopilot->Inn controll panel, men hvor finner jeg add-ons det står ikke i menyen på FS X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvis du har instalert FSInn så skal det komme opp en ekstra tittel i verktøylinjen når du har startet en flight. Hvis ikke dette skjer, kan det være at du ikke har instalert FSCopilot som du også må ha instalert for å kunne bruke FSInn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hvis du har instalert FSInn så skal det komme opp en ekstra tittel i verktøylinjen når du har startet en flight. Hvis ikke dette skjer, kan det være at du ikke har instalert FSCopilot som du også må ha instalert for å kunne bruke FSInn har innstalert FSCopilot og FSInn, men er det første meny der man velger hva man skal fly, eller er det den menyen mens man flyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det er menyen mens man flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Hagen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Det er menyen mens man flyr ok, takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.