Gå til innhold

Min beste flytur ever...


Thomas Teslo

Anbefalte innlegg

Hei

I dag morges dro jeg en tur til London. Skal være her til søndag.

Men turen over hit var ikke som alle andre turer. Jeg møtte tidlig opp ved gaten, og sa jeg var interessert i fly og gjerne ville sitte på klappsete i cockpiten. En utrolig hyggelig kaptein (som jeg ikke husker navnet på) sa at det var i orden.

Dermed fikk jeg min første tur, fra receiving av clearence, taxing, takeoff 01L, SKI 2A, osv helt til parkering på EGLL. Vi snakke mye om flyging, utdannelse, flysimulatorer, flyging på nettet osv.

Det morsomste var at jeg forsto alt som foregikk, og fikk med meg veldig mye av kommunikasjonen med flygelederene.

Måtte bare si det, da dette var min beste real flytur noensinne.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thomas!

Det ser jeg ikke bort i fra! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Det var sikkert en veldig fin opplevelse! Jeg har selv sittet i cotbit på klappsete. Det var fra ENGM-Flesland. Det var for meg en livsopplevelse, noe det sikkert var for deg også.

Håper du har hatt en fin tur [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

MVH

LN-SAH [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...