Gå til innhold

OT: Konvertere GIF til AVI


Tore Sætre

Anbefalte innlegg

Heisann!

Siden vi har en del multimedia-designere og diverse her i forumet prøver jeg meg med et off-topic spørsmål.

Holder å redigere ferie-filmen på PC'en og ønsker å sveipe over noen plakater og kart laget i GIF-format (eller et annet stillbildeformat). "Sveipen" tenkte jeg å lagre som AVI-format og importere i videoredigeringsprogrammet. Finnes der noe program som kan gjøre dette eller skal jeg bruke en annen metode for å få dette til?

Skal forestten importere AVI'en inn i videoredigeringsprogrammet IntroDV (fra Digital Origin).

[ 12-05-2001: Endret av: Tore Sætre ]

[ 12-05-2001: Endret av: Tore Sætre ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare et råd til dere.

Skaff dere en ny Mac, på den følger det med softwaren iMovie 2.

enklere og mer profft kan aldrig noen hjemmevideo bli.

ta en titt på: http://www.apple.com/no/imovie/" TARGET=_blank>www.apple.com/no/imovie/

Glem ikke iDVD, men den kan du lage dine egne DVD filmer, komplett med interaktive menyer osv.

Ok, nok reklame, sorry for den Gutter

Til opplysning. Douglas Adams døde fredag, 49 år gammel. Må han hvile i fred.

[image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...