Gå til innhold

add-ons/ramrate


Frank Ånstad

Anbefalte innlegg

Hei [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

ADD-ons er tilleggsvare til et software produkt, som i dette tilfellet er Mfs 2000.

Norway 2000: er et addon som inneholder scenery(landskap m.m) som dekker deler av Norge, her er det en del entusiaster (ikke vet jeg hvordan de lager det [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] ) som har laget nytt landskap,øyer,hus,båter osv. som er mer "riktig"/realistisk en det som følger med Mfs2000 orginalt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Dette gjelder også for Norway Airports 2000, men her er det hovedsaklig/99% lagt vekt på flyplasser og dets innhold. Begge er Meget bra [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

I tillegg har jeg et Addon som heter FSNavigator, dette er en avansert GPS med "bevegende" kart avansert fligth-planlegger og autopilot også dette er meget bra.

minussiden med dette er bl.a. at kompliserte landskap krever mye CPU av maskinen, og dette fører til at frame raten (anntall ny bilder pr. sekund) synker, og du vil oppleve at bildet "hakker" [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Alle program bruker så vidt jeg vet litt CPU kapasitet, jo mer du åpner jo tregere går det og visa versa. Så prøv å lukke alle program du ikke har bruk for, også de som ligger i "bakgrunnen". [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Mfs 2000 er egentlig et spill basert på "gammel" teknologi, og krever mye av CPU-en, mens et moderne spill baserer seg mye mer på Grafikk-kortet. jeg har også Microsoft Combat simulator og her er grafikken helt anderledes, mer moderne, og det blir sagt at Mfs 2002 skal basere seg på denne, og det lover jo godt [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Håper dette var til litt hjelp [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...