andreas a berg Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hei. som jeg har erfart er det noen her som jobber i lufttranspoort as. Jeg lurer på om Lufttransport søker lærlinger fra fly linjene rundt fra landet blandt annet som System/komponent avionikere eller struktur/system mekanikere for Fixed wing. Mvh Andreas Siter
Marcus Krogtoft Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja vi skal ha lærlinger til høsten. Både innenfor Avionikk og teknisk. Skolene skal ha fått mail om det med beskjed om å distribuere budskapet videre til elevene. Innefor avionikkfaget kan det bli enten komponent eller system, det vet jeg ikke helt enda. Men innefor teknisk blir det system-mekaniker. Antallet er ikke godt å si, men antakelig en fra avionikk og en fra teknisk. Siter
andreas a berg Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Ok. tusen Takk for svaret Marcus! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.