Birger Blomvik Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Da går det rett vei. Samt at ENKB har den tredje største helikopterbasen i Norge, etter Stavanger og Bergen. http://www.tk.no/nyheter/article2582485.ece Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 En aktiv flyplass dette. Har hatt mange turer her i forbindelse med utreise. Siter
Kjetil Larsen Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Hadde de bare hatt vett til å dele ut nummer med maten som bestilles så hadde vi kundene sluppet å gjette hvems tur det er i køen når 4-5 mann har bestilt det samme og ingen kjenner hverandre. Siter
Birger Blomvik Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Skrevet 13. februar 2007 Har det ikke vært lurt i si dette til betjeningen på kafeterien, i stedet for her ? Siter
Kjetil Larsen Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Beklager , jeg trodde vitterlig jeg var i kaffekroken, men så feil kan man ta. Ellers så skal det lite til for å overgå Florø og Brønnøysund, som har ett helikopter hver. Bare for å holde meg til sjangeren her inne. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.