Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Prøvde meg online på vatsim en tur nå. ATC stakk før jeg kom frem så det ble ikke den store utfordringen . Men er jeg virkelig online? Jeg ser andre fly som jeg tror er vatsim-flygere (har skrudd av all ai), men jeg listes ikke noen steder på vatsims sider med turen jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Kan legge til at jeg så ATC'en og hans ATIS i FSinn, så jeg var nok koblet til. Men hvorfor synes ikke det noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvis du kigger på ServInfo er den et par minutter forsinket. Det lyder som om du har været online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg så ikke meg selv der heller. Og skal ikke vatsim logge det noe sted? Ang. servinfo så har jeg inntrykk av at den ikke viser det samme som vatsim sitt kart...? Den ser ut til å vise en del mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 du kan logge deg inn på din egen vatsim konto for og se alle turer du har hatt. Filet du flightplan?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 du kan logge deg inn på din egen vatsim konto for og se alle turer du har hatt. Filet du flightplan?? http://data.vatsim.net/stats/private/default1.html? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Det er nettopp der jeg har sett at det ikke blir registrert. Jeg filet en flightplan igjennom fsinn, holder det? Trykket "send to tower" eller noe lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jfr. VATSIM sine eigne loggsider har du vore pålogga i 1 time, 54 minuttar og 22 sekundar... Det litt snodige er at loggen visar at du har vore pålogga som ATC Observer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Nettopp, det er en stund siden da jeg så meg om første gangen. Har prøvd med sq stb og sq C, men ingen forskjell. Jeg er jo åpenbart koblet til siden jeg ser andre fly på fsinn radaren og ut av vinduet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Kan jo også legge til at jeg får "hei på deg" meldingen fra serveren i chat-vinduet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Nå ser jeg den har oppdatert tiden jeg har vært på vatsim, men bare under ATC headingen...? Har ikke logget på som ATC, kun pilot. Hva skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Viste seg at jeg var logget inn som observer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.