Gå til innhold

S: Nikon D70 m/18-70 objektiv


Rune Barmark

Anbefalte innlegg

Hei hå!

 

Selger mitt trofaste Nikon D70 ettersom jeg ikke har behov for et tredje kamera når jeg har to stk Nikon D200. Det er meget pent brukt og har ingen mangler. Alt originalt tilbehør som batteri, manual, reim etc medfølger. Objektiv

Nikon AF-S 18-70mm F/3.5-4.5 med B+W 67mm UV-filter (800kr nytt). Sandisk Ultra II 1gb CF-kort kan medfølge for en liten penge. Garantipapirer, kvittering og Supersikring fra Japan Photo (2 1/2 år gjenstår) følger med.

 

Her har du i allefall en flott mulighet og inngang til den digitale speilrefleksverdenen. Objektivet er særdeles mye bedre enn Nikons og Canons 18-55mm objektiver og ikke minst D80's nye 18-135mm. Den interne programvaren er oppgradert tilsvarende D70s og du vil ikke tjene noe på å kjøpe et D70s fremfor D70.

 

 

Pris: 4500,- kr. Ved kjapp handel inngår frakt i prisen.

 

 

 

PS:

 

Skal du spørre hvorfor jeg selger?

- Jeg leker ikke fotograf. Utstyr som ikke brukes fortjener ikke stå i hyllen min å støve ned. Det fortjener virkelig en eier som vil bruke det.

 

 

Finner du noen som selger samme utstyr for en lavere pris eller synes helt nytt utstyr i butikk er bedre?

- Ikke syt. Kjøp hos den du vil.

 

 

Finner du det fryktelig artig å spolere en salgstråd?

- Mitt råd er å gjøre noe fornutig. Gå på skolen, skaff deg en jobb eller gå på sosialkontoret. Den mest fornuftige saken vil være å kjøpe kameraet og så tar du deg en tur ut og tar noen flotte bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...