Steinar Grindstein Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ifra i morra av må man betale 27kr pr innsjekka kolli med bagasje, samtidig øker de veklat på den innsjeka bagasjen til 40kg fordelt på to kolli, og vekta på handbagasjen økes ifra 8 til 15 kg. Les mere her: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/01/23/489754.html Dette har jeg virkelig sannsen for, og for mitt vedkommende kommer dette vell ei uke forsent. Er bare ei uke siden sist jeg hadde over 20kg innsjekka bagasje, og måtte ut med 40kr kiloe i overvekt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 nå er prisen 27kr pr kolli på innland og 25kr pr kolli på utland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 sorry, min feil! Rettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Staib Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei Steinar! Det vil faktisk koste 25,- + moms på innenlands og 25,- på utenlands. 15 kg som kabinbagasje... Må si jeg gleder meg til å stå å stable dette i overheade'n må jeg si Olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Staib Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kom meg i forkjøpet du Lars!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Olav! Min trenger du ikke å tenke på, for den veier omlag 4kg og inneholder en bærbar PC med div tilbehør. Alt annet sender jeg som bagasje uansett! Spessielt etter de siste reglene som ble innført i høst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Staib Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Godt å vite Steinar!! Skal reservere emergency exit til deg hver gang du er ombord Olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Si heller 4A-5A-6A eller 7A! Av en eller anna grunn har jeg sittet på en av de plassen de siste 10 turene i B737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Staib Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du er ikke lang i beina skjønner jeg? Hehehehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Ikke spesielt lang nei, men faktisk finner jeg meg godt tilrette på akkurat disse plassene, og de blir valgt av en spesiel grunn. Kan du gjette hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vindusplass, bråker mindre, og ingen dum vinge som tar utsikten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Fulltreffer gidt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Staib Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Regnet med det ja Holder på å legge ut noen bilder fra Norwegian i Stavanger... Teknisk vedlikehold på natten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skulstad Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Reglene for håndbagasje blir at volumet ikke kan være større men bare vekten... Og det med vindusplass og bråker mindre er vel motsatt hvis jeg ikke misforsto... Å sitte med vindu bråker jo mye mer enn gang for eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.