Nils Vierning Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Synes det lyder interessant, men undrer mig over prisen på Flightsim.no/dk koster den 1699 kr. Hvis man går på edimensional kan man få den til 121.18 EU det er 919 danske kr. Er det ikke en stor overpris!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvor i verdens navn har du det i fra at den selges for 1699 på FlightSim.no? Hos produsenten Naturalpoint koster den $180, og om du regner det om til norske kroner får du 1.170 kroner. Legger du så til moms ender du opp på 1.465 kroner. Vi selger den for 1.398, og skal jeg følge ditt resonnement får jeg vel bare legge på prisen slik at vi ikke har en stor underpris.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Vierning Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Beklager, det var i svenske kroner. Immervæk så koster den hos eDimensionel kun 159.95 Dollars, så det er da lidt billigere en jeres grundpris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Til en pris av $159.95 vil det etter min regning bli kr. 1248,- inkludert 25% moms, men UTEN frakt. Dette er ikke så mye å spare med tanke på at frakt fra utlandet ofte er dyrere enn innenlands. Da er man heller ikke beskyttet av den Norske Forbrukerloven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Til en pris av $159.95 vil det etter min regning bli kr. 1248,- inkludert 25% moms, men UTEN frakt. Dette er ikke så mye å spare med tanke på at frakt fra utlandet ofte er dyrere enn innenlands. Da er man heller ikke beskyttet av den Norske Forbrukerloven Når bor vel han strengt tatt i Danmark.. Da gjelder det Danske lover for import av varer.. Vet ikke momssatsen i Danmark jeg, men har hørt at denne er høyere i Norge... Da blir det ihvertfall ikke noe billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Oops! Det så jeg ikke før nå Da kan nok den eDimensionel-løsningen være litt billigere, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.