Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 17. januar 2007 Premium Medlem Skrevet 17. januar 2007 Som overskrift sier så herper altså SB3 antialiasingen på mitt nvidia 8800GTX skjermkort. Med en gang jeg starer SB så ser ikke grafikken ut, dvs objekter, fly osv blir hakkete som om jeg ikke hadde enablet antialiasing i det hele tatt. Når jeg stenger SB så er alt tilbake til det normale. Noen her som har en ide hva dette kan skyldes? Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hadde liknende problemer med mitt 6600GT kort fra Nvidia. Jeg kunne ikke bruke SB med det i det hele tatt. Regnet med at det var en feil på kortet. Har byttet til ATI1650pro og da fungerer det bra igjen. Har dessverre ikke noen gode forslag til hva du kan gjøre. Prøv å sett ned AA instillingene til 2xAA eller no sånt. Mener det hjalp hos meg noen ganger. Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. januar 2007 Hei og takk for tilbakemeldingen. Jeg er sikker på at dette er et nVidia fenomen så jeg utelukker at det er noe feil med dette skjermkortet. En annen ting som også irriterer meg er denne shimmeringen som er der selv om antialiasingen er normal. Noen tips om optimale instillinger på dette kortet? Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Premium Medlem Skrevet 21. januar 2007 For å svare på mine egen post angående dette så er AA satt til 4 for å unngå herping av grafikk. Nå er jeg happy camper igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.