Erik Hosle Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Finnes det sider på nettet der man kan finne ruter til fly i real life, forså å se ruten på et kart? Skal snart til Asia, hadde derfor vært spennende å sett hvilke land jeg flyr over! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Send meg en PM med MSN adressen så skal jeg se om jeg ikke finner Asia på harddisken Jeg lagret all DoD kartdata før de passordbeskyttet hele dr****. Siter
Martin Søberg Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Prøv å gå inn på flyselskapet sin hjemmeside. Enkelte bruker å ha et rutekart Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Prøv å gå inn på flyselskapet sin hjemmeside. Enkelte bruker å ha et rutekart Tror han tenker på litt mer avansert kartdata, enn de halvbuene som ofte blir tegnet når selskaper skal promitere sine destinasjoner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.