Stian Alexander Hoddevik Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noen so har en brukbar VHS spiller til salgs for en rimelig pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Burde egentlig holde med og skrive "Ønsker VHS spiller". Det skal ikke være nødvendig og betale for det, med mindre du må ha noe spesialgreier. Vet ikke hvor mange VHS spillere jeg har kastet på jobben, men det er MANGE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Kalseth Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har en Samsung kombinert DVD/VHS (den som vant EISA awards) som jeg ikke bruker lengre. Kastet alle VHS'ene og kjøpte meg en Pioneer DV-696AV - helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 heh! de siste VHS-spillerne våre fant vi på dynga. Funker som gull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Vel, er det da noen som kan skaffe til veie en brukbar vhs spiller.. trenger ikkje være spes... berre det eg har mange vhs filmer eg skulle ha sett opp igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har en Samsung kombinert DVD/VHS (den som vant EISA awards) som jeg ikke bruker lengre. Kastet alle VHS'ene og kjøpte meg en Pioneer DV-696AV - helge Ka du evt skal ha for den då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Kalseth Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hakk'e peil, forslag? Befinner seg i Tromsø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 500 pluss frakt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.