Gå til innhold

Northern Norway Flyin


Mathias Ganss

Anbefalte innlegg

Hey!

Ja, da er gutten med callsignet ACCNOR 6 tilbake.

Dennegangen med et flyin som holdes i vår vakreste del av landet; Nord-Norge. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Det har fått det enkle navnet Northern Norway Flyin!

Jeg vet jeg ikke har fått oppdatert Event siden så mye i det siste, men jeg har en unskyldning [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Siden jeg nå går siste året på Ungdomsskolen må jeg prøve å få tak i noen gode karakterer og derfor har jeg også jobbet hardt med diverse Osloprøver og examener som kommer osv, men om 1 mnd er det over og da kjem eg sterkt tebasjat!! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Jaja, over til flyinet igjen;

Det holdes som sagt i nord-Norge, nærmere sagt på fire flyplasser, to mellomstore og to små.

Plassene er som følger;

Tromsø ENTC

Narvik Evenes ENEV

Honningsvåg Valan ENHV

Kirkenes ENKR

Nå tenker jeg alle Bodø fan'ene sa "Åååå"

NEI DET ER RIKTIG! BODØ ER IKKE MED!!

Haha, det er nemlig gjort HELT med hensikt! Dette fordi at ved tidligere flyin (Som ikke jeg, men Frode har holdt) så har det vært kjempemye trafikk rundt ENBO. Dette ville vi ikke og den er da blitt utelatt.

Kirkenes er tatt med for at de som gjerne vil ha seg en lengre tur også skal få det.

Vel vel, ikke mer å si en at dere får ta dere en titt på http://vaccn.org" TARGET=_blank>VACC Norway

Der finner dere den informasjonen som er tilgjengelig for øyeblikket!

Håper vi alle treffes til en hyggelig kveld i starten av mai en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

ENDELIG,... Honningsvåg!!..

Glæde mæ som en onge til at det endelig skal bli litt online trafikk til Honningsvåg!.. E bosatt i Honningsvåg, og Valan (enhv) e ei skikkelig utfordring om været ikke er med oss på flyin`et

På grunn av manglende vedlikehold e det innført restriksjoner, en del av bæremassen til rwy er vasket bort av havet, så med sør-sørvest vind over 20 kt, er det visstnok ikke tillatt og lande (fyll ut om noen vet mere, (tror det er nevnt noe i AIP-SUP))

Ser fram til dette flyin!!,...håpe så mange som mulig velger og fly til Honningsvåg...

NB : som en anmerkning til VACC Norway,...: Det går ikke og lande med 737 i Honningsvåg (som jeg vet da,,.) Dash8-100 lignende fly (samt de som er mindre [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ) er passende flytyper ,...

 

FOG

[ 21-04-2001: Endret av: Freddy Wilhelmsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, bare en liten ypto. Det var Båtsfjord ja [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Request til scenery mekkere: Hva med den nye stripa på Båtsfjord, samt disse småstripene rundt omkring (Gullknapp osv), noen som tar utfordringen? Trenger ikke legge all verdens tid i å få det til å se vakkert ut, bare så kjekt å ha ett sted å sette hjula nedpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...