Gå til innhold

Sierra pro pilot


Runar Hvitsand

Anbefalte innlegg

Hei Runar.

Jeg var også litt nysgjerrig på å prøve noe annet for et par år siden så jeg gikk til anskaffelse av Pro Pilot 99. Det fulgte med en fin manual, og så vidt jeg husker var det første gang jeg ble kjent med GPS når det gjelder FS. Men som Svein Tore sier, jeg kan også telle antall timer i denne simulatoren på en hånd. Grafikken bl.a. var bak mål etter min mening.

mvh, Ole Martin Walberg

-FS2k er livet.. og 2002?.. ahh... meget lovende [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Runar Hvitsand:

Noen her som har noe erfaring med en simulator som heter Sierra Pro Pilot 99? Så reklame for den i et annet PC-spill nå i kveld. Er det noe som er verdt å kjøpe, eller er det bare noe dr...?

hilsen fra Runar Hvitsand, LN-RHH [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hei Runar

Jeg har selv fløyet en del med Sierra Pro Pilot. I motsetning til andre synes jeg den er rimelig ok. Greit nok, det er mindre (noen vil si dårligere) grafikk i forhold til f eks fs98 men det betyr at den kjører raskere og bedre på maskiner med mindre prosessorhastigheter og mindre ram. Fs98 krever mer av datamaskinen for å kjøre rimelig godt. Men jeg skal jo også innrømme at jeg foretrekker fs98. Cfs fra Microsoft har en utrolig god grafikk, bedre enn fs98.

mvh

Kåre Engkrog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...