Einar Kristiansen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Heisann. Ble så nyskjerrig her at jeg nesten må spørre Har sett at Monarch Airlines har gjestet Bodø to ganger i løpet av 4 dager.(Fre-Man)De har vært her med en 757-200. På Avinor sine sider finner jeg ut at den kommer fra London/Gatwick.Det merkelige er at det ikke står oppført noe retur på den. Noen som vet noe mere om denne flighten? Eller har vi Bodøværinger fått ei direkterute til London Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Mener å huske å ha sett reklame i Avisa Nordland om julehandel i London i slutten av November og at det var direkte til London. Hvis ikke så virker det som at det drar igjen på Fredag. Det sto nemlig ikke oppført ankomst sist fredag. Bare avgang. Kansje har Monarch begynt med charter til Bodø eller London men har mine tvil. Håper jeg får tid til å tatt litt bilder av den i dagslys noe som nesten er umulig her nå uten å skulke skolen evt. Noe som ikke er aktuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Ok Per. Da henger jo dette sammen på at det har vært en weekend charter til London,siden den var oppført som avgang fredag og ankomst i dag (mandag). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.