Gunnar Seljeseth Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dersom noen ønsker en vær-messig utfordring, så kan jeg si at det blåser kraftig i nord-norge for øyeblikket! Opp mot 50 knop i kastene ved Banak (ENNA), og METAR for Bodø (ENBO) sier godt over 20 knop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Det er litt morsomt med vær, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kommer fra Wien til Bodø nå med en stor og fin 767. Gleder meg til landinga. Hadde vært fint med noe ATC i Norge. Kommer til Bodø 1647 UTC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Kommer straks på som ENBO_APP, skal bare ordne en pizzadeig først... Med mindre noen andre kommer før meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Se her ja! ENBO_APP og ENBD_CTR, dette kaller jeg service! ENOS_CTR og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Se her ja! ENBO_APP og ENBD_CTR, dette kaller jeg service! ENOS_CTR og Ja det er gøy det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da vil jeg takke ALLE som ga meg service fra LOWW-ENBO! Det ble ganske mange og: Wien tower, Praha control, Stockholm control, Oslo control, Bodø control og ikke minst Bodø approach! Det ble ikke så stor utfordring med vinden da.. Var jo rett i mot når jeg landa Beklager at jeg dro så fort fra ENBO men SQ bestemte seg for å ikke funke TUSEN TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Fikk akkurat problemer med serverne, måtte bytte en del ganger, og det er fremdeles veldig ustabilt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Nå blåser det sannelig godt igjen, og i kastene er vinden opp i over 70 knop på Ørland (ENOL)! Lurer på hvordan det ser ut på Andøya (ENAN), jeg er på vei dit nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Og ENBO_APP / ENBD_CTR er online! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.