Kai Dreyer Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 noen tips hvor jeg får tak i sjekkliste til Dash 8? Helst ekte. Siter
Stian Lingås Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hei! har en liggende fra Majestetic software som er Real så vidt jeg har hørt=) kan sende deg den på Mail=) Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, det stemmer. Den er ikke veldig langt fra det som er recomandation fra produsent har jeg også hørt. Selskaper har ikke så veldig mye forskjellig fra denne. Sjekklistene (og prosedyrene) er ofte tilpasset det miljøet flyene ferdes i slik som apu / ekstra varme / HUD osv som kan variere litt. Med andre ord, jeg tror det kan gi en viss mening å bruke Majestic software sjekkliste. Dash 8 factory lister kan kjøpes på nettet av produsenter som utgir disse. Sjekklistene er nok ikke særlig restrictet (spesiellt ikke de generelle produsentlistene). Kanskje litt være med companylister pga sikkerhet (ikke mtp terror, men kanskje konkuranse og slikt?). Selskapene vil kanskje ha sine ting litt ifred og det er jo forståelig. Dash 8 pilotene her inne kan kanskje gi et tips på om listen ser brukbar ut? Siter
Stian Erik Johnsen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Slenger meg på jeg, noen som veit hvor jeg kan få tak i boeing sjekklister? Siter
Stian Lingås Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 737? 747?=) Virtual Norwegian har en veldig god en på hjemmesiden deres=)(737) Siter
Geir G Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 www.scandinavian-va.net har noen fine også. Har bare sammenlinet 737 og F50 med virkeligehten, men de var mer eller mindre helt korrekt... Siter
Kai Dreyer Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Bare send alt du har til meg. du fikk mail med epost addrese Siter
Kai Dreyer Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i for: Sea King F16 Lynx Bell 412 Orion Jet falcon? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.