Gå til innhold

Skjerminstillinger


Arne Eitrem

Anbefalte innlegg

Neida, det blir 3D og 3D acceleration selv om du kjører i vindu. Det at instrumentene blir uleselige i fullscreen kan skyldes at FSAA'en er satt på hos deg. På noen grafikk kort funker ikke dette med FS2000. F.eks så funka det ikke med Elsa Gladiac Geforce2 GTS kort (dyrt), men funker med Pixelview Geforce2 MX kort (billig). Kjører jeg med 2x2low FSAA (full scene anti-aliasing), kan jeg også kjøre i 32bit og få transparente skygger.

Når det gjelder flyt; noen sier bedre flyt i 16bit, lav oppløsning osv, men for meg virker det som om ett noenlunde grafikk kort, GOD prosessor, MASSE ram, så vil det flyte ganske likt uansett hva slags oppløsning en bruker. Har forøvrig P3-733, 384MB Ram, GF2MX gfx kort, 1280x1024x32, FSAAx2low, Best performance mipmapping. Ellers bruker jeg fsuipc til å sette ned visibility til maximum 20.

Mvh

Karl R Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...