Gå til innhold

pilot uniformer


Petter Kverneng

Anbefalte innlegg

min Bestefar døde for noen måneder siden, og jeg arvet en ting, og det var en kjempe fin uniform som kan se litt ut som en pilot uniform. men det jeg mangler er en litt annen hatt, [image]http://img169.imageshack.us/img169/7838/pilotrf7.jpg[/image] slike til og ha på skuldrene. pins med fly på, striper og litt annet stasj. noen som vet hvor man kan få kjøpt slike ting til en billig penge? eller er det noen som har det liggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skal man huske at skal man kjøpe distingsjoner i butikker på f.eks Uniform Partner og andre steder så er det blitt slik en del plasser i dag at har man ikke gyldige papirer/sertifikater så får man ikke levert ut disse distingsjonene. Sikkert fordi de ikke vil at hvem som helst skal gå rundt med de. Dette hvet jeg av erfaring, da jeg selv er styrmann og har kjøpt noen par ettehvert. Bare en liten tanke, ikke for å være stygg med noen på noen som helst måte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...