Petter Kverneng Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 min Bestefar døde for noen måneder siden, og jeg arvet en ting, og det var en kjempe fin uniform som kan se litt ut som en pilot uniform. men det jeg mangler er en litt annen hatt, [image]http://img169.imageshack.us/img169/7838/pilotrf7.jpg[/image] slike til og ha på skuldrene. pins med fly på, striper og litt annet stasj. noen som vet hvor man kan få kjøpt slike ting til en billig penge? eller er det noen som har det liggende? Siter
Stian Lingås Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hørtes flott ut! La inn en annonse om det var noen her inne som hadde et par Skulder Epaletter for litt siden, men det var det tydligvis ikke=) man får kjøpt de på www.nakshop.no --->> "Diverse produkter fly" Siter
Petter Kverneng Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Det var en rotete side. men det er bare bilder av produktene. jeg får ikke til å se hva de koster og sånn. Siter
Stian Lingås Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 man må ha Java på PC'en. men de koster fra 150 - 220, avhengig av hvor mange striper du vil ha:P Siter
Petter Kverneng Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 det gikk med firefox. men det må jeg si var ganske dyrt for noe tøy sydd sammen. Siter
Stian Lingås Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Der skal jeg være enig med deg=) Men du kan også se på Ebay.com eller andre auksjons plasser. mottok i går ett sett med Orgianle USAirForce Epaletter:P kostet meg rundt 50 spenn inkl. frakt=) Siter
Petter Kverneng Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 send meg PM om du blir lei av dem:P Siter
Stian Lingås Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 hehe;) Tviler på det:P men skal huske det hvis det skjer noen gang=) Siter
Knut-Arild Lindquist Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Du kan prøve på Uniformspartenr på Ulven i Oslo. De leverer uniformer til flere flyselskap, og jeg fikk en gang kjøpt distinksjoner der... Hilsen Knut! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Så skal man huske at skal man kjøpe distingsjoner i butikker på f.eks Uniform Partner og andre steder så er det blitt slik en del plasser i dag at har man ikke gyldige papirer/sertifikater så får man ikke levert ut disse distingsjonene. Sikkert fordi de ikke vil at hvem som helst skal gå rundt med de. Dette hvet jeg av erfaring, da jeg selv er styrmann og har kjøpt noen par ettehvert. Bare en liten tanke, ikke for å være stygg med noen på noen som helst måte:) Siter
Kristian Rogndal Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Ser at denne tråden er gammel, men det kan være flere som dumper innom etter å ha lett litt rundt. Nettbutikken Distinksjoner.com fører i både gull og sølv, fra én til fire striper. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.