Gå til innhold

fly video


Jonas Nordhaug

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

vel...har akkurat installert fs 98 (ja, jeg vet jeg er gammeldags) og fant et såkalt "passenger view" på flightsim.com.

D.v.s at jeg blir passasjer på fs 98. Når jeg ser til siden, ser jeg ut passasjer-side-vinduet isteden for å se en ving o.l.

Så fikk jeg den sprø tanken at det måtte være kult å være passasjer på egne flyturer (bruke video-funksjonen i fs 98 og ta opp flyturen først. Så gjennomføre flyturen som passasjer etterpå)

Dessverre er ikke jeg særlig flink til å fly, så jeg lurte på om noen av dere proffinger der ute har noen flyvideoer til fs 98 (som foregår i norway 98) som dere kan sende til meg. Tenker da på vanlige ruter f.eks Oslo-Bergen med en 737 o.l.

Hvis noen har det, eller vet hvor jeg kan finne slike videoer (som foregår mellom norske flyplasser), ville det vært kjempe flott!

 

God helg, folkens!

Vennlig hilsen Jonas Nordhaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...