Gå til innhold

Hjelp - VRC skaper problemer for meg


Erik Schøyen

Anbefalte innlegg

Jeg har VRC både på min stasjonære og min bærbare PC. Problemet mitt er den stasjonære PC'en. Nå har jeg nettopp fått eget nettverk, med ny router som er konfigurert for Plug and Play. Jeg har helt ny trådløskort. Med siste tilgjengelige driver (D-link DWL-G132).

Problemet mitt er at det med ujevne mellomrom så blir jeg disconnected og grunnen til det er enten

a) nettverkskortet har sluttet å fungere. Jeg trykker reparer og jeg får det igang igjen.

b) nettverkskortet slutter å fungere. Etter søk på nettverkstilkoblinger er hele det trådeløse kortet borte som dugg for solen. Eneste mulighet er å restarte PC'en.

 

Alle skjønner jo at dette er litt uheldig for en som prøver å være en aktiv ATC. Kan noen hjelpe meg?

Sa jeg at laptop'en har ingen problemer??

 

mvh e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitt deg med D-Link, og skaff deg noe annet. LinkSYS og CNet er 2 gode tips.

 

Jeg har slitt med samme problem selv, jeg prøvde med et utall forskjellige D-Link kort før jeg til slutt fikk et LinkSYS-kort. Aldri har jeg hatt så mange problemer som det jeg hadde med D-Link, og problemet forsvant "som dugg for solen" etter at jeg fikk LinkSYS.

 

D-Link problemet viser seg først og fremst hos stasjonære maskiner med WinXP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...