Gå til innhold

Treningskveld online?


Anbefalte innlegg

Heisann.

Du ødelegger ikke for andre selv om du er ny. Skriv i remarks feltet at du er newbie så vil flygelederene forstå det.

Regner med at du har endel erfaring med simulatoren slik at du kan fly etter høyde, kurs og hastighetsanvisninger ifra flygeleder (av og til får du bare beskjed om å holde høyden og fly direkte mot en VOR eller lignende, andre ganger kan du få beskjed om å fly en kurs).

Hopp idet du, eventuelt kan du maile meg så kan vi ta en liten "privat" øvelsesession.

Vennlig hilsen

Tarjei Lundarvollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kunne også tenke meg en treningskveld der vi nybegynnere kan prøve oss i luften, uten å være redd for at vi ødelegger for andre. Det er ikke sikkert dere synes at noe blir ødelagt av amatører(som meg selv), men jeg føler at jeg blir i veien når jeg ikke har så mye peiling. De fleste av oss kan en god del, men for min del er det særlig kommunikasjonen med ATC, som er et hinder, men som sagt føler jeg at jeg blir i veien. Kanskje ikke for ATC, men for de andre flygerne som må vente unødvendig lenge.

Jeg blir med på en slik øvelses session, for nybegynnere!

Ellers så har jeg fått et intrykk av at VACC Norway har det ganske rolig for tiden. Blir det ikke noen treningskvelder i løpet av våren 2001?

Det ser iallefall ikke slik ut på VACC hjemmesider.

Oppdater meg hvis jeg tar feil...

mvh

Morten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hiver meg på en slik kveld (hvis dte passer). Skjønner ikke helt dette squawkbox greiene, og så har jeg jo det problemet med stikka når jeg er online,som gjør at det blir noen 'råe' bevegelser i lufta; ex. autopilot ias hold= -10 kt blir til ias hold = 0kt [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

Mvh

Karl R Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...