Gå til innhold

Komplett.no + FlightSim 2000


Andreas Skotner

Anbefalte innlegg

Som (forhåpentligvis) alle vet, så selger vi (Komplett.no) Microsoft FlightSim 2000 (begge versjonene).

Jeg vil med dette gi dere en liten utfordring: Kan en der ute lage bra produktinformasjon til oss? Hvis dere ser på produktinformasjonen som ligger inne pr. i dag er denne ikke bra http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info&p=3400&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr" TARGET=_blank>KLIKK HER).

Kan ikke tilby noen "premie" for dette, men kan love dere at navnet til den som kommer med den beste produktinformasjonen kommer på siden vår.

Vi trenger info om:

- Produktet (MS FlightSim 2000)

- Forskjellen på vanlig og PRO

- Hvorfor kjøpe FS2000

- Litt om det å fly over internett

- Litt om virtual airlines

Send en mail til as@komplett.no med din info, så skal vi se hvem som klarer dette. Lykke til!

Hilsen

for Komplett.no Salg

Andreas Skotner

Produktansvarlig

[Endret av Andreas Skotner 07-03-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Se det heller på denne måten:

Bra info hos komplett vil kanskje få flere til å kjøpe FS2000 og få noe meningsfylt ut av den, og dermed rekruttere flere til flight-simmingens gleder.

Hvis alle bidrag til flight-simmingens fremme må premieres så blir det f**** meg stusselig.........

Sander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sander,

så du ser ingen prinsipielle skiller på det å legge ut egetprodusert stoff/programmer etc.for fri bruk i FS-sammenheng,som veldig mange av oss har gjort og fortsatt gjør, og det å lage gratis reklame for en forretning som bl.a.selger Microsoft produkter?

For din egen del får jeg håpe at du ikke er selvstendig næringsdrivende,Sander!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at premien denne gangen ikke er "større". La meg heller love og komme tilbake med noe større i en senere tid.

Vi ser på oppgaven som "for liten" til at den skal være aktuell å premiere. Har allerede fått inn mange forslag, så for de som ikke er motstandere av mitt forslag, send i vei!

Andreas Skotner

Komplett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Vidar:

Det de ber om slik jeg ser det, er ikke at vi skal lage reklame for komplett.no, men faktainformasjon om FS2000.

Jeg synes dette er positivt, fordi:

-Potensielle kjøpere kan bedre vurdere om dette er noe for de.

-De samme unngår å kjøpe feil versjon, og føle seg snytt av den grunn.

Siden du tydligvis har et problem med å anbefale Microsofts produkter så regner jeg med at du ikke bruker noen av deres produkter, som FS2000, Win9x, evt NT...... [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image]

Jeg ikke selvstendig næringsdrivende...jeg går på trygd i staten, som flygeleder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Sander! Det er nettopp dette jeg tenker på. Ingen skal lage "reklame for Komplett.no", men en god produktinformasjon og beskrivelse av produktet MS FlightSim 2000.

La meg nevne at produktinformasjonen som ligger på Komplett.no vises også på mange andre webshoper rundt om i landet.

Så vi vil at kundene som besøker Komplett.no, Norek og alle andre webshoper knyttet opp til samme system skal kunne få tilstrekkelig informasjon direkte fra en som faktisk driver med produktet som en hobby?

Det er nettopp noe av det å kanskje rekruttere nye flightsimmere? 4 stykker her på jobben har fått "dilla" etter jeg har masa om FlightSim til dem. Det samme kan vi gjøre med å skape en fengende informasjon rundt MS FlightSim på vår og andres webshop.

Andreas Skotner

Komplett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...