Gå til innhold

Hvordan kan jeg fly med Norway 2000 fra Norge til Sverige?


Adrian West

Anbefalte innlegg

Jeg ville installere Norway 2000 i dag. Jeg leste dette i tekstfilen om installeringen:

"Likeledes løftes filen dw000n90.bgl ut fra scenedb\\world\\scenery til scenedb\\world. Dette medfører bedre frame-rate og at den nye meshen overhodet vises. Skal man fly ellers i nord-europa må denne flyttes tilbake igjen manuelt."

Er dette ikke litt dumt? Jeg liker å fly i Norden med SquawkBox, så jeg kommer til å ha et problem hvis jeg f.eks. vil fly fra Gardermoen til Arlanda. Hvis jeg forstår det riktig, må jeg flytte filen dw000n90.bgl når jeg flyr over grensa. Jeg synes dette høres veldig klossete ut. Er det mulig i det hele tatt - dvs er det mulig å flytte en bgl fil mens du flyr? Og dessuten får man ikke lov til å "pause" FS mens man flyr online med SquawkBox.

Jeg vil gjerne bruke Norway 2000 sammen med Swedflight 2000 når jeg flyr. Jeg vil ikke installere Norway 2000 til jeg er sikker på at det ikke vil skape problemer. Hvilken funksjon har filen dw000n90.bgl i det hele tatt? Er det kanskje bgl filen som dekker hele Norden? Har noen oppdaget en løsning? Jeg ser fram til å få svar! Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg flyr en god del på utlandet og har derfor behov for å ha den aktuelle filen i den katalogen den skal være. Derfor har jeg kort og godt latt den være i ro der den er og flytter den ikke rundt. Det er mulig jeg mister framrate når jeg flyr i Norge men det får jeg heller leve med. Har ikke hatt noen problemer med med Norway2000, meshen eller noe selv om den ikke er flyttet. Kort og godt så funker det hos meg. Så du kan jo prøve å la den være i den katalogen den er uten å flytte den.

------------------

Einar/

A happy simmer

VBX114

[Endret av Einar Halvorsen 01-03-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...