Gå til innhold

Beklager Aleksander


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en tur fra EGLL->ENGM i dag, og Aleksander Arnevik hadde en tur fra Berlin (tror jeg) og vi landet med kort mellomrom.

Vi hadde kontakt på privatchat, og hadde for såvidt avtalt landingen.

Jeg ble forundret over at jeg ikke fikk AA inn på FSNav da denne var oppkoblet på MP. Jeg visste jo også at han skulle være på ENGM, men jeg kunne ikke se noen rød tekst noe sted. Jeg hadde sett masse trafikk da jeg tok av fra EGLL, så jeg gikk ut fra at han hadde gått offline mens jeg var opptatt med app.

Desverre kjørte jeg på han på taxeveien etter jeg vacated, og han havnet plutselig ved gate i Berlin igjen. Håper du ikke hadde FSPax, isåfall ble det vel noen minuspoeng.

Skulle sikkert disconnecta og reconnecta igjen i SB3, men tenkte aldri så langt.

 

Beklager, men jeg så deg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.. Går helt fint du, jeg hadde jo landet på Gardemoen så om jeg ikke fikk taxet de siste meterene til gaten så gjør det ingen ting. Vi får skylde på serversplit problemene;) Setter veldig pris på at du beklaget deg for denne hendelsen.

 

Arnevik er min andre etternavn, bare sånn at det ikke kommer spørsmål om dette:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...