Andreas R Pettersen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hmm.. noen her som vet nå di har tenkt og asfaltere i svolvær(Helle) og leknes. leste i avisa at d kanskje sku skje i løpet av ca3 månder... men hvorfor asfaltere noe som kanskje blir lagt ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Spørsmålet er vel heller hvor mange gode økonomiske avgjølelser Avinor har tatt de siste årene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vist de har tenkt å legge nytt dekke der ville jeg nok ha venta me det til forlengelsen av sikerhetssonene var ferdig, slik at de kunne ha tatt all asfaltering på en gang. Jeg sitter ikke på informasjon om jobben med å utvide sikerhetssonene på Leknes og Heller er kommer igang enda. På skagen har dette arbeidet nå pågådt i snart to mnd alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R Pettersen Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 har sett d på skagen di gangene jeg har kjørt forbi... jaja... dårlig avgjørelse og finansier nokka som ikje e lønnsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.