Gå til innhold

Navigraph


Tom Stian Bjerk

Anbefalte innlegg

Jeg var på FLG06, og der fikk vi presantert Navigraph sitt kartsystem .. Jeg syntes det var interessant nok. Så jeg bestilte meg Navigraph for over 14 dager siden med 3 Areapacks. Norden og Europa.

 

Jeg har enda ikke fått noe i posten enda (blir sendt som DVD), det er forsåvidt greit nok. Vet det kan fort ta litt tid å sende fra Sverige til Norge.

 

Men jeg har nå prøvd å få respons via e-post i fra Navigraph i ei uke nå uten å få noe svar. Så jeg begynner å lure litt.

 

Er det noen andre her som har besilt fra Navigraph og har noen erfaringer at ting tar litt tid?

 

Jeg gleder meg i hvert fall veldig til jeg får DVDene i posten.

Bruker i dag Jeppesen sine kartsystem, men de er ganske så gått ut på dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom,

jeg har ogsaa hatt litt problemer med levering fra de. Jeg har vel og merke bestilt det til USA. Foerste gang de sendte det til meg, saa kom det ikke frem. Jeg proevde aa kontakte Navigraph flere ganger, men fikk ikke svar. Naar jeg foerst fikk kontakt saa fikk jeg lovnad om en ny forsendelse. Faar se om det komer frem da.

 

Skal hjem til helgen for aa se om DVD-en har kommet. (Men naa er det mer enn 2 maaneder siden jeg bestilte det og kredittkortet mitt ble belastet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Ja, har testet det. Riktig nok ikke på så mange flyplasser enda.. Tok en tur fra ENAL til ENGM nå i stad, så det er kun de jeg har tittet "nøye" på.. veldig ryddige kart i forhold til jeppesen i hvert fall.

 

Jeg hadde litt problemer med å finne riktig SID fra ENAL, men vet ikke om det er SIDene på FMSen min som er ute på dato eller om det var feil på kartet .. skal sjekke dette litt nærmere med AIP Norge som ligger på nettet.

 

Er hittil veldig fornøyd i hvert fall.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...