Gå til innhold

Anbefalte steder å fly for å lage vide?


Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Jeg har sånn grusomt vanvittig lyst til å lage flightsimvideo. En som kanskje kan brenne seg fast i netthinnen og hukommelsen. Da er det jo ingen tvil om at man må fly et sted med noe variert landskap, flotte og kanskje store byer, trafikerte flyplasser etc..

 

 

Noen tips? F.eks. i Frankrike? Spania? Australia? New Zeland? Norge òg for den del.. Har mesh for alle de nevnte samt USA. Om noen har en ID for flyplassen eventuelt en ID for avgang og en for ankomst hadde det vært stilig, så får vi se hvor lang tid jeg bruker på å knote sammen noe. ""

 

 

Om det gir en liten pekepinn, har jeg allerede ordnet med musikk, blir omkring halvannet til to minutter, fin og rolig musikk. Har tenkt å fly med et par Carenado-fly, type Centurion og Stationair i allefall. Kanskje det blir en tur med Dash 8 òg.

 

 

Håper på innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...