Ola Haldor Voll Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har sånn grusomt vanvittig lyst til å lage flightsimvideo. En som kanskje kan brenne seg fast i netthinnen og hukommelsen. Da er det jo ingen tvil om at man må fly et sted med noe variert landskap, flotte og kanskje store byer, trafikerte flyplasser etc.. Noen tips? F.eks. i Frankrike? Spania? Australia? New Zeland? Norge òg for den del.. Har mesh for alle de nevnte samt USA. Om noen har en ID for flyplassen eventuelt en ID for avgang og en for ankomst hadde det vært stilig, så får vi se hvor lang tid jeg bruker på å knote sammen noe. Om det gir en liten pekepinn, har jeg allerede ordnet med musikk, blir omkring halvannet til to minutter, fin og rolig musikk. Har tenkt å fly med et par Carenado-fly, type Centurion og Stationair i allefall. Kanskje det blir en tur med Dash 8 òg. Håper på innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du kan jo fly rundt Sidney eller noe hvis du har VOZ. Ellers kan jo Aerosofts Lukla Scenery og et godt mesh være en idè? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Palma De Mallorca (LEPA)=) fin plass! Ibiza kanskje=p mener det er fint der=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Området rundt Innsbruck (LOWI), med et bra mesh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Switzerland Pro Photoscenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Tromsø eller Las Palmas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Sør-Afrika! Cape Town! Flottere motiver skal du lete lenge etter... Table Mountain, Cape Point, False Bay og alle fjellene rundt. Fantastisk Finnes masse scenery også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.