Gå til innhold

Wings & Wheels 2006


Frode Sveinungsen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte jeg bare skulle informere om dette:

 

WINGS & WHEELS

 

Vil du slippe deg løs, se på flotte fly, tøffe biler og kule 2-hjulinger?? Vel, da bør du seriøst vurdere Wings & Wheels i Lunde 30 Juni- 2 Juli.

 

Nome Flyklubb, i samarbeid med Lunde Streetcars og Lunde MC, arrangerer Wings & Wheels hvert år rundt St.Hans tider. Denne kombinasjonen av kjøretøy og flygende objekter har vist seg å være svært attraktivt, både for unge og eldre individer!!

Det er viktig å understreke at Whings & Wheels er et Bil-, motorsykkel- og FLY-TREFF.

Her samles vi for å kose oss i hverandres lag, med god mat og drikke, og med lystig musikk i bakgrunn. For dem som ønsker å svinge seg løs på dansegulvet er dét også mulig, så ta med deg kone og barn!

 

W&W er for alle! Barna får eget sted å leke, og det er egne show som er morsomme for dem. For de som liker litt mer action, har vi massevis av hestekrefter på plassen som bare venter på å gi lyd fra seg. Wroooooom! Dette er skikkelig Harry, så her er det bare å slippe seg løs!!

 

Vi har hatt besøk av ca 10-15 fly på de siste treffene, alt fra microfly til Harvard, Dakota og Yak-52. Muligheten for å prøve seilfly og rundtur i helikopter vil helt sikkert også være stor.

 

Den store burnekonkurransen slår jo aldri feil.. Det er folkefavoritten.

Selv om den skal få hard konkurranse av hoppende Monster Trucks i årets program.

 

På kveldene har vi hangarparty med musikkband på utescenen.

Dette treffet vil du ikke gå glipp av, det er sikkert! Så hold av datoen 30 juni-2 juli nå!

Book flyene I DAG og sats på bra flyvær hele veien til Lunde og tilbake ""

 

Sjekk forøvrig hjemmesiden for praktisk informasjon:

http://www.wingsandwheels.as/publish2/

 

 

 

Vi sees!

 

Med flyvennlig hilsen

Nome Flyklubb

 

Håper noen dukker opp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig Harry, så her er det bare å slippe seg løs!!

Kunne vært gøy, men i den perioden er jeg på Rygge, og desverre tar jeg meg selv litt for høytidelig for dette.. ""

Kunne vært ett unntak med promille i blodet, men flyging og alkohol hører jo overhodet ikke sammen. På grunnlag av bilder fra tidligere år så kan dette bli høyaktuelt når jeg får orden på økonomien og motorsykkelsertifikatet i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gøy med å ta seg så høytidelig da?? ""

W&W er ikke KUN for dem som er Harry, det er for ALLE, dermed tillater det jo harry folk og komme også..

Enig, flyging og alkohol hører ikke sammen, akkurat som alt annet kjøretøy og alkohol, men, man kan fint være beruset i mellomtiden. Kom på fredag, kos deg frem til søndag, reis hjem igjen, ingen problemer! ""

Kommer du med fly kan du kanskje være heldig å få vasket flyet av disse to """" Det samme med bil og sykkel ""

 

[image]http://www.wingsandwheels.as/publish2/bilder2005/74.gif[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...