Per Kristian Karlsen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Om man skal være dum nok til å bruke penger på fs2004 produkter, når det ikke er lenge til neste flysimulator kommer, hva er da best: "Ground Environment 2006", eller "Flight Environment"? Kanskje noen kan fortelle meg hvor man finner "Active Sky 2004" eller "FS Sky World"? Jeg har nå rotet meg ut for å få bedre vann i fs9, alt er lagt inn forutenom noen av de sistnevnte programmene. Jeg leser "Water Enhancement Guide v1" av Tom Knudsen. Siter
Per Kristian Karlsen Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Er det ingen av de 78 som har vært inne å lest mitt innlegg som har synspunkter på de nevnte tilleggspakkene? Noen har vel "Ground Environment 2006", eller "Flight Environment"??? Siter
Raymond Bertheussen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kommer vel an på hva du egentlig ønsker skal se bedre ut. Hvis du prioriterer vær og vind (slik jeg gjør) bør du i allefall installere Active Sky HIFISIM I tillegg må du vurdere hvor detaljert du vil bakken skal se ut. Flyr du mest i Norge, holder det lenge med freeware Norway Scenic og Norway Quality Mesh. Vil du ha litt bedre look på byene (lys og veier ++) kan du vurdere Ultimate Terrain Europe. Håper du finner ut av dette!! Siter
Svein T. Henriksen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Flight Enviroment er uunværelig!! Et must have! GE har jeg ikke,men vurderer å gå til anskaffelse av den. Siter
Raymond Bertheussen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kan noen fortelle meg hva man oppnår ved å innstallere Flight Environment i tillegg til Active Sky? Jeg ser ikke store forskjellen med eller uten FE. Har prøvd kombinasjonen av dem også. Siter
Stian Beinset Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Etter min mening så ble skyene mye bedre med Flight Environment, jeg var ikke så imponert over Active Sky sine skyer. Og jeg synes det er bedre og mer oversiktlig å velge skyer, himmel og vann teksturer med FE. Sikkert smak & behag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.