Sten Arne Bryde Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som skal avgårde ?? Jeg drar hvis det blir pent vær. programmet som ligger på www.flydagen.no viser ett ganske standard lite norsk flyshow. men artig å få med seg alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Moe Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Regner vel med at jeg skal stå å selge pølser eller noe! Får gjør litt god innsats for klubben min Noen flere som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Yes! Bor 300 meter fra Kjeller flyplass, så da er det vel en selvfølge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg bumper denne tråden med en fårespørsel om bilder til screenshotsforumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg skulle jo ha vært der og solgt pølser, men ble sendt på hasteoppdrag til Algerie med jobben.. Post gjerne bilder så jeg kan se hva jeg gikk glipp av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Bilder kommer i loepet av kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.