Gå til innhold

[Video] TigerShark og TrackIR 4


Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Hadde lyst på et millitært fly for en gangs skyld, og kom innom denne - http://www.fsfield.com/viewfile/1325.html

Jeg er veldig nøye på at flyene jeg laster ned har lyd, panel og V.C, og dette var et av de få som så virkelig bra ut. Filstørrelsen forteller vel det meste?

 

Plasserte flyet klar til take-off på ENVA, og satte throttle til max kraft, og lot stikke og rudder være. Nådde godt over 500kias før take-off, og uten å gjøre en ting, nådde jeg veldig fort 10.000 fot. Flyet bare fortsette å stig, og det virket som om stikka var trykket langt oppi magen - for helt av seg selv tok den en stor og jevn loop! Villt fly!

 

Kunne ikke dy meg for å starte opp Fraps, og i det fjerne skimtet jeg rød tekst om at et fly var på vei til å lande... Merk at dette er kun leking - jeg er ansvarsbevist - kan ikke la vær å leke meg når jeg har sjangsen i FS. ""

 

Vel bekomme.

www.olahaldor.net/shite/tigershark.wmv - ca 9mb.

PS! Legg merke til siste overflyvning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...