Gå til innhold

Copter sim


Marcus Brandt

Anbefalte innlegg

"uten også litt skyting" bli litt diffust, men det er vanskelig å komme utenom skyting i helikoptersimmer. Skytinga her en tendens til å ta litt overhånd, noe som lett går ut over realismen. Derfor blir faktisk simmer uten plaffing ofte de mest realistiske. Jeg biter meg sjæl i halen (?) vær gang jeg leiter etter helisimmer, fordi det ender opp med at tredjeparts helikoptere til FS faktisk er de mest realistiske. DodoSim er det mest realistiske du får tak i. Tru det eller ei. Hovercontrol Bell 412 er også veldig realistisk, og den er til og med gratis! Whirlwind of Vietnam er underveis, det blir en Hueysimulator fra 'Nam, og den skal angivelig være realistisk. Og der er det pangpang.

-GG

EDIT: Når jeg leser gjennom linegget ditt på nytt ser jeg at du sier "ikke bare fly rundt". Da er det pant lite som har oppdragsopplegg, er nogenlunde realistisk og ikke er utgammalt. Interactive Vision SAR IV: "Coastal Heroes" er jo ganske bra. Men det er etterhvert også utgammalt. Fra 01 trur jeg. Og man skulle tru det ikke har vært betatesta, det er skammelig mye innsekter (les: bugs) i det. Om ikke lenge slippes det en oppdatering til LockOn med en Kamov Black Shark, so også skal være realistisk. Og der har du jo oppdrag, god grafikk, og alt det der. Det er typisk meg å finne det beste alternativet helt på tampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...