Gå til innhold

Ikke bare for barn!


Eivind Tollerød Fosse

Anbefalte innlegg

Én ting er sikkert! Newton på NRK1 er ikke bare for barn!

KL 18.30 i morgen (søndag 28 jan.) står følgende:

"Fra flytårnet på Gardermoen dirigeres alle fly til og fra Sør-Norge, og i dag kan du bli med Ole dit for å få vite hvordan dette foregår"

Programmet kan bli interesant!

I tillegg lurer jeg på om noen vet hvordan jeg kan få tak i en kopi av "Høy puls i tårnet" som gikk på TV (er ikke sikker på kanal) forrige vår. Går det ann å bestille fra TV selskapet?

Ha en god dag?

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skulle få noen annen mulighet, så har jeg tatt opp det programmet du ønsker, og har også 2 video-spillere - så jeg kan godt kopiere det for deg - men det blir jo da en "kopi av kopien" - så kvaliteten blir jo tilsvarende redusert.

mvh

Harald O.

quote:

Eivind Tollerød Fosse skrev:

Én ting er sikkert! Newton på NRK1 er ikke bare for barn!

KL 18.30 i morgen (søndag 28 jan.) står følgende:

"Fra flytårnet på Gardermoen dirigeres alle fly til og fra Sør-Norge, og i dag kan du bli med Ole dit for å få vite hvordan dette foregår"

Programmet kan bli interesant!

I tillegg lurer jeg på om noen vet hvordan jeg kan få tak i en kopi av "Høy puls i tårnet" som gikk på TV (er ikke sikker på kanal) forrige vår. Går det ann å bestille fra TV selskapet?

Ha en god dag?

Eivind

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt send "originalen" til meg (litt egeninteresse her da så derfor så), har brukbart utstyr på jobb til kopiering... har også noen taper liggende så jeg trenger egentlig bare originalen og noen adresser (hvis ikke halve Norge skal ha den da) [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image]

Helge [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

PS. hørte med NRK om å få kjøpe en kopi av et program om ilder som de sendte, innslaget var på ca. 10 min. De skulle ha ca. 1200,- (forklarte at det var til priv. bruk). denne gutten kjøpte ikke DET inslaget (fikk en hyggelig mail og en tape i fra Bodø etter en liten posting på NIF's forum).

[Endret av Helge Kalseth 27-01-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...