Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 29. mars 2006 Premium Medlem Skrevet 29. mars 2006 Noen andre her som testet Silent Wings siste versjon 1.06-9, med norsk scenery? Uten at jeg har rare seilflyerfaringa må jeg si det var en possitiv opplevelse. Flyopplevelsen "føltes" mye bedre en i FS, og jeg "falt" for det norske sceneryet. Sceneryet har klart bedre detaljer, og her var det fult mulig å dra nytte av lokale kunskaper om terrenget. En del buggs var det jo, men alt det positive oppveide i bøtter og spann! WWW.OFKL.ORG Siter
AMO Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Har prøvd demoversjonen, og jeg vurderer sterkt å kjøpe hele versjonen, da det faktisk er veldig realistisk i forhold til å fly seilfly på ordentlig! Det er skikkelig gøy å kunne "varme opp" litt, foran sesongen! Siter
Jan Peder Nilsen Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Silent Wings ruler! Man får faktisk følelsen av at ting funker som i virkeligheten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.